Uncategorized

Sa te îndrăgostești

     Iti aduci aminte cand te-ai îndrăgostit prima data? Era soare afara? Cu siguranta ca nu-ți mai aduci aminte. Dar știu eu ce iti amintești. Ca era soare in sufletul tău si ca, oricum era vremea de afara, pentru tine era bine! Nu-i asa?

     Uneori, ca acuma, imi este dor sa ma îndrăgostesc nebunește, sa uit de mine, de ziua de mâine, de toate problemele de la birou, de faptul ca trebuie sa-mi cumpăr o casa si tanti aia de la banca ma tot bate la cap cu telefoane fără rost, de faptul ca am 33 de ani si tata imi spune ca trebuie sa ma însor. Imi este dor sa ma îndrăgostesc fără rușine si fără rețineri. Sa ma îndrăgostesc atat de tare si de puternic încât sa uit ca am vorbit cinci ore la telefon si tot as mai vrea. Sa ma îndrăgostesc atat de puternic încât toate aceste bucăți de suflet rupte din mine sa se lipească la loc intr-o clipire. Asta as vrea! As vrea sa ma îndrăgostesc ca sa nu mai am motive puerile ca sa cumpăr flori sau cutii cu bomboane de ciocolata.

Se spune ca dragostea e ca mersul pe bicicleta. De îndată ce ai învățat cum poți sa-ți deschizi inima, ai sa o faci mereu. Eu nu prea cred. La fel cum nu cred nici in a doua șansa. Adică cred ca exista, însă nu cred ca toți oamenii o merita. Întrebarea e: acum cum dracului fac sa ma indragostesc? 😂😂😂

PS: știu ca ceea ce iti dorești s-ar putea si sa primești!

PSS: nu cred in șansa, dar cred ca daca muncești suficient de mult si tare cu tine ajungi in acel punct in care poti sa faci tot ceea ce iti dorești!

image

Standard

Un gând despre „Sa te îndrăgostești

  1. doremi zice:

    Buna Dan,

    Am citit si m-am regasit printre gandurile tale..cunosc povestea…sunt si eu la acelas capitol!
    Asstazi m-am trezit fericita…fara un motiv anume…doar fericita..Si cum asta nu se intampla des ,am decis sa ma bucur de acest atat de frumos sentiment.
    A durat numai 5 ore…pentru ca la pranz am intalnit o buna prietena…am discutat si …am ajuns la subiectul…iubire…de ce sunt singura?De ce sunt singura de atata timp?
    eu locuiesc de 8 ani intr-o alta tara,am fost casatorita in Romania si am un baietel de 11 ani…de-atunci eu sunt tot singura!!!
    in momentul in care am auzit intrebarea pe care toti ..familia si toti prietenii o spusesera inainte…si pe care deja uram sa mai stau langa ei in momentele acele si sa raspund la intrebarea lor…acum si cea care am crezut ca ma intelege…m-a intrebat acelas lucru..de ce sunt singura de atatia ani?
    ei bine ,am simtit cum imi infige un cutit in inima…si lacrimile mi-au inundat ochii!
    da….si eu ma intreb de ce dragostea ma ocoleste!!!

Lasă un răspuns

