Uncategorized

Right to be wrong

Sunt doar un om. Am si eu dreptul sa greșesc. Sunt un perfecționist de felul meu. Nu vreau o dragoste care doar sa fie. Nimeni nu vrea idile de moment. Nimeni nu vrea prea multe nopți petrecute cu cineva care te face doar sa zâmbești, insa care nu are nici o legătura cu viitorul tău. La fel cum nimeni nu vrea sa simtă un gram de durere. Cu toții vrem ceva ce sa ne faca sa ne simt al dracului de buni si de bine.

Intr-un final, nu conteaza cine a plecat primul sau modul cum a plecat. Nu conteaza nici daca ai spus acel „Adio!” sau pur si simplu te-ai întors cu spatele si ai pășit mai departe.

///

– Ți-am zis azi?

– Ce? <<a răspuns ea in graba>>

– Esti foarte frumoasa! << i-am spus eu>>

– Mulțumesc! Nu ma așteptam de la tine sa aud asa ceva acum. Chiar iti mulțumesc! << zâmbea. Si zâmbetul ei era natural, nimic forțat. Venit de la sine. Din sufletul ei.>>

– Nu-mi pot lua ochii de pe tine. Oriunde as merge eu tot te caut. Si te port cu mine, ascunsa, acolo langa… <<dar nu am apucat sa-mi termin fraza>>

– De ce ochii mei, Dan? Hai sa fim un pic serioși. E patru dimineata. Poti sa-mi spui? <<stătea pe marginea patului si ma privea cum încercam sa nu-mi caut cuvintele. Sa nu ma blochez. Si totuși nu am vrut sa o las sa plece fara sa nu-i spun  >>

– Pentru ca ei au propriul lor vocabular si… Doamne ce frumoasa limba ma învață ei! << si am tăcut. Ea ma privea pierdută. Nu știa ce sa creadă. Sa fugă. Sa mai stea. Era pierdută, dar in acea pierzanie spera sa găsească o flacără care sa-i mistuie sufletul de tot>>

– Esti bun la asta. Da. Al dracului de bun la cuvinte. Pentru câteva secunde chiar te-am crezut. Meriți aplauze! Locul meu nu e aici. Si Dan, nu esti blestemat. Doar ca in acest moment, atat inima ta, cat si a mea… sângerează! E o dâră de sânge ce se prelinge dupa tine. Se vede lucru acesta in privirea ta si asta mi-a plăcut la tine de la bun inceput. Nici nu încerci sa ascunzi lucru asta. Esti puternic. Mult mai puternic ca enorm de multi bărbați de pe acest pământ. Ai avut tăria sa recunoști ca ai greșit si ca ai rănit un suflet bun doar ca sa-o depărtezi de tine. Ai avut curajul sa speri ca ai sa te ridici la acel nivel, la acele așteptări si asa ai ajuns sa greșesti. Din prea multa iubire. Nu iti este rusine cu ce ai făcut si nici nu ai de ce chiar daca oamenii te judeca. Ai incercat, ai luptat, te-ai zbatut… ai iubit! Eu o știu. Era un timp cand va vedeam împreuna prin Fratelli, si priveam de la depărtare si ma întrebam in mintea mea de ce dracului nu m-ai ales pe mine. Chiar,  de ce ai ales-o pe ea si nu pe mine?

– Cand am întâlnit-o pe ea, lumea mea era un iad. Insa lumea ei era ceva de nedescris. Un haos total. Cu munți de pacate, cu mii de suspine si lacrimi scăpate in nopți uitate. Lumea mea era un mare nimic in comparație cu lumea ei, iar eu tânjeam dupa iubire. Asa ca… lumea ei imi făcea lumea mea sa pare mult mai buna. In schimb, tu erai bine. Cand ma întâlneam cu tine imi zâmbeai cu buzele. Cand ma întâlneam cu ea imi zâmbea cu sufletul. Tu te ridicai imediat din pat, te spălai, fumai o tigara pe graba si dispăreai in noapte. Ea rămânea mereu. Era acolo. Si ma asculta. Si imi vorbea. Si vroia mai mult. Tot mai mult. In sfârșit aveam un scop. Un suflet facut bucăți, tot spart, de lipit la loc.

– Niciodată nu mi-ai cerut sa ramân…

– Nimeni nu o sa-ți ceara sa rămâi daca tu nu simți ca trebuie sa rămâi. La fel cum nimeni nu te alunga.

– Crezi ca oameni mai merita a doua șansa?

– …!!!

///

 

image

 

A doua sansa.

Cred in a doua șansa, insa nu cred ca oricine o merita.

Spun ca nu oricine pentru ca sunt oameni care au pus mana pe pistol prima data si au tras direct in inima. Nu in picior, nu in mana, nu in alta parte ca sa te avertizeze. Direct in inima. Faptul ca inca supraviețuiești ti se datorează doar tie. A doua șansa pentru acești oameni ar arată cam asa: pui un pistol încărcat in mana acelui om, duci acel pistol la tâmpla, tragi siguranta si aștepți sa fie bine.

Pe moment o sa fie bine, dar pe timp lung oricum nu o sa fie bine. Nu de alta, dar acel pistol se poate descarca si accidental. Right to be wrong…!

 

 

 

Standard

Lasă un răspuns

