Uncategorized

Cand sexul e doar… sex!

Hai ca am ajuns si la asta. Ma întreba de dimineata cineva: „Oare cine suferă mai mult? Cei care sunt iubiți si rănesc pentru ca nu-i iubesc la rândul lor pe cei care iubesc? Sau sa fie cei care iubesc si dragostea lor nu e acceptata?”.

Adevarul e ca nici unii nu se simt confortabil. Cei care iubesc insista pe un „subiect” care pentru cei iubiți nu are nici un rost, iar cei care sunt iubiți se simt „sufocați” de toată atenția celor care ii iubesc. Cumva e ca la jocul de poker. Nu conteaza ce carti ai in mana. Conteaza cum le joci. Si ce atitudine ai. Si totuși, uneori chiar daca nu ai cele mai proaste cărți le arunci pentru ca nu ai siguranta ca poti sa câștigi potul. Asa e si cu dragostea. Nu am am cunoscut oameni care sa nu aibă macar un „schelet” ascuns in trecutul lor. Si da, acele schelete te fac cine esti azi. Ca vrei sau nu sa o recunoști, chiar te fac!

///

– Huuuooooo! Tu calci pe cadavre! Tu esti genul de om care se ridica din suferința femeilor!

– Poti sa-mi spui ca sunt nebun, poti sa-mi spui ce vrei tu ca oricum nu conteaza. Nu ai cunoscut lupta mea. Nu ai cunoscut monștrii mei. Nu te-ai luptat niciodată cu ei. Asa cu nu e corect sa-mi spui ca eu calc pe cadavre.

– Dansează cu mine! Si mai taci! Nu ma interesează vorbele tale acuma! Vreau sa ma dezbraci de emoții  acum, nu de haine! Poti sa faci ce vrei mai tarziu! Poti sa ma duci unde vrei! Poti sa-mi faci ce vrei! Acum vreau sa te simt in brațele mele! Vreau sa-ți simt răsuflarea pe gâtul meu!

– daca as vrea sa fug nu cred ca e bine pentru tine. Atunci…

– Atunci stai! E întrebarea care te macină de cand ai venit! E întrebarea îndrăgostiților. Sa mai stau sau sa…!

– Nu vreau sa-ti creez o proasta impresie.

– Boy… i’m your girl!

///

image

Ne ascundem dupa aparente. Ne afundăm in probleme care de fapt nici nu exista. Ne cerem „dreptul” de la oameni care nu au nici macar cea mai mică treaba cu noi. Avem așteptări. De la viata. De la omul de langa noi. De la sexul pe care il primim si credem ca de fapt e dragoste. Sunt mai multe tipuri de dragoste, dar nici unul nu e la fel si nici unul nu se repeta! Daca sexul nu e bun. Si daca relația nu merge, ce rost mai are? E adevarat ca un orgasm pe zi ne face mult mai fericiți, dar cand sexul e doar…sex? Ce pretenții mai poti avea?

            Nu poti transforma un „nu” in „da” fara un „poate” între ele. House of Cards

Standard

Lasă un răspuns

