Uncategorized

Relațiile alea ca un purec

La masă, la restaurant, în acestă seară, vorbind despre una alta cu un prieten mi-am adus aminte de un banc. Bancul ăla cu purecele care sună cam așa. Un cercetător pune un purec pe masă și îi spune: purece sari. Și purecul a sărit. Își aduce caietul de notițe și notează: ”ora 10, am pus purecul pe masă, i-am spus la purec să sară și purecul a sărit”. Taie picioarele purecului, îl pune pe masă și îi spune să sară. Purecul nici o mișcare. Își ia caietul și notează:”ora 10 și 5 minute, am tăiat picioarele purecului și i-am zis să sară. Purecele nu a sărit. Concluzie: dacă tai picioarele purecului el nu mai aude!”

Cam așa se întâmplă și în relațiile astea moderne. Dacă încerci să limitezi o poveste prin a constrânge pe cineva într-un fel sau altul, acel om nu mai aude! Și sincer, oamenii ăștia care constrâng, trebuie puși la zid și loviți cu pietre. Sunt cei mai negativi oameni posibili. Și mai mult, ei găsesc o soluție la orice, dar nu o soluție constructivă. Tot ce se întâmplă în viață are un motiv. Chiar și atunci când motivul ăla e că tu ești prost și preferi o soluție de moment în locul unei soluții de viitor. Pe de altă parte, un om fericit nu își mai irosește timpul cu explicații când omul care le cere nu mai merită. Și dacă merită acel om, cu siguranță nu le cere. Știu că și eu greșesc pentru că uneori prefer o chestie de moment în detrimentul unei soluții pe termen lung, dar singurul lucru care nu-mi lipsește în viața mea în acest moment este dragostea. Am ales să fiu fericit cu mine, nu cu alții. Am ales să fac lucruri care contează în timp și printre toate aceste alegeri, am ales cel mai important lucru care poate exista pe acest pământ: fericirea!

///

– N-aș vrea să te rănesc, dar nu-mi dai altă șansă. E singurul lucru pe care știu să-l fac bine. Cel mai bine e să ne oprim aici. Ca doi oameni care au ajuns să se cunoască suficient de bine încât să știe că nu se potrivesc împreună. Două zile totul e lapte și miere și apoi începe un război surd. Ar fi fost bine să fie și mut, dar nu e așa și te rănesc pe zi ce trece tot mai tare. Mesajele tale cu ”bună dimineța viața mea!” sunt drăguțe, fac bine pe moment, dar nu-ți permite să rămâi aici unde nu găsești ceea ce tu cauti. Pentru că eu sunt o himeră ce azi e și mâine nu mai e aici. E în alt loc. Pentru că eu nu am loc. Un loc al meu. Știu cum arată acel loc și nu mă opresc până nu îl găsesc!

– Kinder, te iubesc așa cum nu am iubit pe nimeni în viața asta. Și am să te aștept oricât e nevoie. Ca tu să fi ok, să-ți găsești locul, să întelegi că în viață totul se plătește într-un mod sau altul. Dar un lucru vreau să-ți cer: să te întorci aici de fiecare dată când îți este greu, când te simți singur, pentru că eu sunt your person! Îți aparțin! Ție și doar ție! Și-ți iubesc sufletul mai mult ca aerul, chiar dacă mă rănești pentru că așa trebuie să o faci! Tu… suflet drag!

– Mă omori în fiecare zi în tine și o știu, dar nu poți să duci povestea asta așa. Nu îți mai permit eu să o duci așa. Tu nu ești așa! Nu ai fost niciodată așa și eu nu sunt acel ”naș”. Mă detest când văd în privirea ta că suferi chiar dacă taci și preferi să nu-mi spui anumite lucruri. Mă întorc la tine iar și iar pentru că liniștea ta devine și liniștea mea. Ador să mă uit cu tine la filme, să dorm alături de tine,să fac dragoste cu tine, dar nu pot să fac mai multe. Tu ești secretul meu pe care îl ador. Dar atât! Tu nu ești parte din viața mea. Mă feresc de tine în club sau când te văd prin oraș. Pentru că nimeni nu are voie să știe ceea de tu și eu știu!

///

b1bb169458e64ac387b92cafc79062b9

Atunci când iubești pe cineva care a devenit o amintire, acea amintire devine o comoară. Rolul tuturor cuvintelor nu este să judece oameni și nici nu esti să îți dai seama dacă cineva merită ceva anume sau nu. Rolul cuvintelor este să te ridice atunci când ești jos, să-ți aducă liniștea atunci când ești rănit și să mai vindece câte puțin din acel loc minunat. Pentru că, cu toții suntem răniți mai devreme sau mai târziu. Dar puțini știu să ierte aproape totul. Că totul trebuie iertat, mai puțin acea atitudine care nu e corectă!

Standard

2 gânduri despre „Relațiile alea ca un purec

Lasă un răspuns

