Uncategorized

Curaj dragă, curaj…!

Să-i spui unui om ceea ce simți, să-l ți de mână pe stradă, să-i arăți cea mai bună parte din tine, să-i oferi timpul tău cadou, să-l faci o prioritate, nu-i o vrăjeală! E un act de curaj, însă avem tot mai puțini curajoși în ziua de azi. Marea majoritate imită curajul. Îl aud din vorbele celor care îl au. Îl văd în faptele celor care nu se ascund să își arate adevărata lor față! Cei fără curaj ascund adevăratele sentimente și joacă un rol, iar atunci când piesa s-a terminat, își strâng lucrurile și au plecat. Pleacă spre un alt loc, spre o altă șcenă unde pot să joace pentru o perioadă rolul principal. Din păcate pentru ei mereu au să joace rolul secundar chiar dacă încă nu înteleg lucru acesta. Pentru că și atunci când întâlnesc acel om pentru care ei ar face orice, o să fie simple marionete pe o tablă de sah. Trecutul o să-și spună cuvântul. Universurile plătesc toate faptele. Și pe cele bune, dar și pe cele rele. Nimic nu rămâne neplătit. Și chiar dacă ajung să înteleagă care e rolul lor, preferă să mimeze un sentiment într-un loc unde macar una dintre cele trei principii principale dintr-o relație este îndeplinită.

6a5d05b1ba9207d57d0f110847f183c6

Ai putea spune că cei fără curaj sunt cei mai fericiți, dar ei chiar nu sunt fericiți. Mimează un sentiment și se ascund după plăcerea unui moment. Uită că există și o zi de mâine. Uită că pe oameni nu-i poți sterge cu buretele din viața ta și mai uită că toate acele momente în doi nu se mai repetă! Așa se întâmplă când un om nu are o destinație precisă în minte. Apare în zeci de povești și totuși nici măcar una dintre acele povești nu e a lui. Așa fac și cei care preferă relațiile tampon, care preferă o singurătate în doi, pentru că prea puțini mai sunt acei oameni care se pun în pat langă un om pe care îl au și în minte, dar și în suflet!

În drumul meu spre fericire, recunosc că nu am avut mereu curaj. Uneori m-am pierdut pe drum. Dar a fost lecția mea de viață. Am învățat că oamenii sunt trecători. Am învățat că până și omul la care te aștepți cel mai puțin, într-o zi o să plece și o să te lase singur când îți este cel mai greu. ”Să ai recunoștință!”. Așa îmi spunea mereu mama. Că asta e calea spre fericire. Să nu uit cine am fost, dar și cine am devenit. Să nu uit să iert pe cei care mi-au greșit, dar și să nu uit să mă-nclin în fața oamenilor care au fost mereu acolo și care cu o vorbă bună au încercat să mă ajute. Azi e una dintre acele zile. Azi sunt împăcat cu mine, cu deciziile mele, dar mai ales cu faptele mele. Azi sunt fericit! Azi simt că iar iubesc! Și da, la final, tot ce-ai stâns se scrie cu senin, se iartă din plin, se aruncă și se șterge ce-i venin. Așa spunea Alexandra Ușurelu în piesa ei.

Curaj dragă, curaj dragă inimă! Că mai sunt multe de făcut, multe de văzut, dar mai ales multe de iubit! Pentru că nimic nu se compară cu acel sentiment ca atunci când găsești bucăți din tine în alt om. Și dacă ne-am aduce aminte în fiecare zi că am putea pierde pe acel cineva din inima nostră în orice moment, am iubi mult mai tare, mai puternic, am dat mai mult din noi și am fi mult mai liberi. Nu pentru că nu am avea nimic de pierdut, doar pentru că mereu poți pierde! Curaj dragă, curaj…!

Standard

3 gânduri despre „Curaj dragă, curaj…!

  1. …inspirate ( si de ce nu…`transpirate` , dat fiind faptul ca sunt `rodul` experientei de ceva ani …)…`insiruirile de ganduri`… ce …`frizeaza` …`asimptotic`,.,realitatea !
    …cand ajungi cu gandul , si , mai ales cu fapta la …`obiectivul` …CASA…ar fi indicat ( zic eu )..sa ma cauti …cred ca nu-ti va parea rau ! O zi buna , cu soare in suflet si in gand ! ing. Georges Safciuc eco-bioconstruct.ro https://www.facebook.com/eco.bioconstruct?ref=hl

Lasă un răspuns

