Uncategorized

Despre vise

Atunci când ai încrederea aia în tine, când ai puterea să vezi frumusețea lucrurilor așa cum sunt, să te bucuri de fiecare clipă, ai să iubești acest azi mult mai tare ca acel mâine. Atunci când ajungi să-ți folosești emoțiile ca să ”crești”, ca motivație pentru un nou pas în viață, când nu te lași pierdut printre alte așternuturi doar ca să savurezi câteva ore de plăcere, descoperi că în spatele unei priviri, că în interiorul unui om frumusețea capătă o altă dimensiune. În general, noi, vedem doar ceea ce vrem să vedem la oameni. Vedem doar acea parte ce ne intereseză pe moment. Vrem sex, atunci vedem un corp. Vrem iubire, atunci vedem un suflet. Loialitatea în ziua de azi e ceva rar. Dacă nu ai acea conexiune de la bun început, atunci nici după doi ani nu o să o ai! O iubire mare, puternică, ce să meargă peste ani, se construiește! În timp! Vrei o casă te duci și o cumperi. Vrei un cămin? Atunci îl construiești! Frumusețea vieții nu ține de cât de fericit ești tu. Ea ține de cât de fericit sunt alții când vine vorba de tine!

be6be8852ffb0df5398211ce0dff50b3

David G. Allen spunea că răbdarea este acceptarea aia calmă că lucrurile se pot întâmpla în mod diferit față de cum le ai tu în minte.  Uneori ”aș vrea să fac asta” chiar îți deschide acel drum în fața ta! Fie că vorbim de ”aș vrea să mă văd cu acel om”, ”aș vrea sa petrec mai mult timp la piscină” sau ”aș vrea să am acel corp”, într-un final totul ține de cât de mult și cât de tare îți dorești. Mă întreba zilele trecute o prietenă de ce nu am renunțat la ideea de a scoate o carte. Răspunsul meu e unul simplu: niciodată nu am renunțat în viața mea! Nu am să încep acuma! Indiferent cât de mic sau de mare e acel vis, nu am de gând să renunț la el. Timpul trece că vrem sau nu. Nu am renunțat la ideea de a construi o casă cu mâna mea, la a avea un cămin fericit sau la a scoate o carte! Cred în mine și cred în visele mele chiar dacă uneori mă mai pierd. Dar și aceste pierderi au frumusețea lor. Atunci când te regăsești, atunci când te reîntâlnești, atunci când îți vezi sufletul și visele, parcă merită să lupți mai tare, mai mult, mai puternic. Și adevărul e că nici nu simți că lupți!

#desprevise

Standard

Lasă un răspuns

