Uncategorized

Gânduri de dimineață #2

Fiecare dimineață începe altfel. Poți să te trezesți și să te privesți în oglindă și să vezi alt om. Nu contează ce ai făcut ieri sau noaptea trecută. Cu toții așteptăm acel blestemat de weekend ca la finalul lui să fim oarecum rușinați de ceea ce am făcut. Dar adevărul e că, indiferent de cât de mult adorăm acel trup sublim ce stă întins pe acea canapea, contează doar cât de mult cântărește pentru noi cuvântul acelui om. Omul nostru. Ăla care stă ascuns în sufletul nostru. Pentru că de la nouă seara și până la șase dimineța întâlnim o mulțime de oameni temporari.

Pierduți într-o mulțime aleatorie sau pur și simplu pe o plajă pustie, mereu o să aparținem cuiva. Nu ca un obiect, doar ca o trăire. Chiar și de moment. Pentru că o iubire neîmplinită e o fericire tristă! Și mai presus de orice vorbă sau de zâmbet o să rămână în urma noastră doar amintirile. Păstrăm acea dragoste ca pe niște fotografi pe care le-am facut într-o seară de august.

///

  • Să nu lași pe nimeni să te schimbe! O să-mi fie dor de tine! Că ești un om bun și decent. Să nu le lași pe acele femei care au să vină după mine să te transforme în ceea ce vor ele să fii. Să păstrezi bunătatea asta mereu în sufletul tău. Chiar dacă eu o să plec am să privesc mereu la ceea ce faci! Da! Am să fiu mereu acolo, chiar dacă nu am să fiu lângă tine! Nu uita că ai puteri nebănuite pe care puțini oameni le înteleg! Tu poți schimba lumea asta în bine! Eu nu pot. Tu ai puterea aia de a înfrumuseța sufletește un om! Să trăiești frumos Dan! Să nu te lași călcat în picioare, pentru că tu însemni ceva pe pământul ăsta și Dumnezeu o să-ți ofere mereu ceea ce doar tu poți să duci! Să nu te temi să pleci atunci când nu mai simți o poveste și nici să nu regreți că puteai să faci mai multe când timpul îți spune nu mai însemni ceva acolo unde ai fost totul! Să o iei de la început și mereu să dai ceea ce ai dat cu mine! Totul suflete! Totul! Pentru că tu doar așa îți găsești liniștea!

 

  • Parfumul tău și pielea mea. Gustul buzelor tale și limba mea. Părul tău și mâna mea. Ochii tăi și mintea mea. Toate astea sunt aleatorii. Dar știi ce nu e aleatoriu? Faptul că te-am iubit a fost al doilea cel mai bun lucru din viața mea!

 

  • Și care a fost primul?

 

  • Faptul că te-am găsit în acel întuneric doar după glasul vocii tale!

///

45945c8a6461f9378751511be04a0283

Știu că vezi și mai știu că într-un final ai să înțelegi!

Standard

2 gânduri despre „Gânduri de dimineață #2

Lasă un răspuns

