Uncategorized

Focul din privirea ta

Cele mai bune lucruri se intampla atunci cand nu le astepti. In general, oamenii isi folosesc cuvintele sa-ti explice un mare nimic. Incearca sa-ti transmita un sentiment. Nimic mai mult. Si tot acei oameni, uita ca tacerea transmite cel mai puternic sentiment. Pentru ca atunci cand esti fericit doar auzi muzica, insa atunci cand esti trist intelegi si versurile. E un ciclu repetitiv. E noapte inainte de zi ca sa poti sa te bucuri de lumina. E iarna si frig ca sa poti sa te bucuri de caldura razelor de soare atunci cand e vara. Esti singur si trist ca sa poti sa te bucuri cu adevarat de prezenta unui om in viata ta atunci cand el exista in viata ta. Avem un an nou, iar unii inca asteapta acea zi de luni ca sa poata sa inceapa ceva nou, inca asteapta luna viitoare ca sa faca ceva pentru sufletul lor, inca asteapta vara ca sa schimbe ceva, inca asteapta sa se indragosteasca de cineva ca sa ajunga fericiti! Sincer, eu ii detest pe oamenii astia! Cum poti sa astepti cand anii astia fug ca niste idioti pe o strada intunecata si alunecoasa? Cum poti sa speri ca ajungi fericit daca astepti ceva? Daca era sa scriu o rezolutie pentru acest an, atunci ea suna cam asa: nu astepta nimic de la altii! Cred ca e mai bine sa fiu surprins decat dezmagit…! In anul care a trecut am dat „foc” la niste legaturi sau „poduri” cum le numesc unii, definitiv si irevocabil. Am lasat oameni in spatele si nu pentru ca nu i-am iubit, doar ca ei nu au stiut cum sa ma iubeasca la randul lor. Si in acelasi timp, am reluat legaturi cu oameni dragi sufletului meu pe care am fost enorm de suparat.

10846369_893070767384368_2806450142057859595_n

 Nu-mi plac oamenii care distrug vise si nici cei care distrug oameni in numele dragostei. Asa ca am sa te caut in continuare. In orice oglinda, in orice bucata de sticla sau bucata de gheata ce imi reflecta ochii, si iti promit ca nu am sa ma opresc pana nu am sa te gasesc. Indiferent cand, unde, cu cine, de ce sau de ce nu, am sa fiu acolo. Poate ca mi-ai alunecat deja printre degete cand eram mai tanar sau poate ca nu. Pentru ca viata asta e ca un vin, pentru ca, cu cat trec anii, cu atat devine mai buna, pot sa zic ca am ajuns sa fiu linistit. Sufleteste. Sunt linistit. Singur, dar linistit. Mi-au trebuit ani buni sa ajung aici, dar intr-un final am ajuns! Am renuntat la primele litere din alfabet in viata mea. Am renuntat la A, la B, la C, chiar si la D, E si F. Prefer sa ajung la finalul alfabetului, dar sa fiu eu, acel om destinat sa fiu, cu zambetul mereu pe buze, om ce se hraneste in fiecare dimineata cu ganduri fericite, cu bucati de trup frumos creionat de multe zile petrecute prin sala, cu priviri curate si zambete sincere.

Acum asculta: iubeste mai mult! Iubeste tot ce te inconjoara! Lasa oamenii sa fie oameni, cu bune si cu rele, cu vorbele lor, cu gandurile lor, iar tu ai grija de tine, de trupul tau, dar mai ales de sufletul tau! Nu te mai compara cu nimeni, nu mai pune la suflet orice prostie, lupta pentru ce e al tau, da-ti voie sa fii extraordinar, rescrie de cate ori e nevoie povestea aia pana te vindeci, dar cel mai mult… iubeste-te pe tine insuti! Iubeste dimineata cand soarele inca nu a rasarit, dar iubeste la fel de mult si seara dupa ce soarele apune.  Iar daca tu nu ai incredere in tine, sa nu te astepti ca cineva sa o faca vreodata! Nu mai asculta sfaturi furate din filme, vorbe ce stau scrise in carti sau barfe de oameni batrani. Doar tu poti sa gasesti acea balanta! Doar tu esti fericirea ta! Doar tu poti sa vezi focul din privirea ta!

Standard

2 gânduri despre „Focul din privirea ta

  1. Nicolaie zice:

    Bravo prietene….un articol de inceputde an minunat….bravo si pentru Adele….e totala din toate pdv….si eu cred a doar forta iubirii ne poate salva sufletele….ma straduiesc sa gasesc iubirea neconditionata….iubirea universala….dar nu e usor….”raul” din mine nu ma lasa….ma lupt cu el in fiecare clipa si-am observat faptul ca in timp, cu cat ma lupt mai tare, cu atat „raul” se intareste si lupta si el mai tare….multi ar spune ca am o viata perfecta….sunt sanatos, am o familie foarte frumoasa, sunt un om de succes….si-atunci??? De ce nu pot castiga aceasta lupta…..nici nu o pierd xar nici nu o astig…..ma lupt….cred ca asta e adevaratul scop in e estenta noastra pana la iluminare….sa castigam lupta cu „raul” din noi si sa atingem iubirea universala…..stiu ca asta e singura solutie si sper sa reusesc pana la urma….va doresc la toti s-o faceti….
    Va doresc un linistit si plin de iubire!

Lasă un răspuns

