Uncategorized

Puternic e acel care stie sa ierte

O vorba romaneasca zice cam asa:”Un barbat puternic, frumos si inteligent e un mit!”. Nu vreau sa intru in lumea presupunerilor cand vine vorba despre un astfel de subiect, insa pot sa spun din experienta urmatoarele lucruri despre femei. Toate femeile sunt puternice, toate femeile sunt frumoase, toate femeile sunt inteligente, toate… pana ajungi sa le atingi sufletul, nu trupul! Toate sunt… pana ajung sa se indragosteasca! Da! Sa se indragosteasca, nu sa iubeasca! Aici e o linie. Intre indragosteala si iubire! Poti sa te simti indragostit de cineva pentru o perioada. Unii chiar confunda atractia fizica cu acel sentiment. Insa cand iubesti, o faci cu toata inima si o faci pentru totdeauna. Indiferent de ce face cel pe care il iubesti, unde e el sau cu cine. Cand ajungi sa il iubesti, nu te mai intereseaza de unde vine, ce face, ce lucreaza, cati bani castiga sau ce culoare a ochilor are. Te intereseaza doar ce „trezeste” in tine. Si da, nu am vazut lucru mai frumos pe pamant ca o femeie care iubeste din toata inima un barbat! Si totusi, frumusetea nu tine de foame, iar puternic e acel care stie sa ierte!

b76169ac5b5af12f49c7826f9f9a84c9

Niciodată nu am făcut un lucru pentru că a trebuit. Tot ce am făcut a fost pentru că am vrut să fac, pentru că am simţit că trebuie să fac, dar mai ales pentru că am crezut în acele lucruri. Aşa am ajuns să văd lucruri extraordinare, să mă plimb prin locuri superbe şi să iubesc oameni binecuvântaţi! E adevărat că printre toate lucrurile bune, s-au mai strecurat şi greşeli, însă doar aşa am ajuns cine sunt şi doar aşa, acum, pot să mă bucur mai mult şi mai tare de fiecare experienta şi de fiecare om din viaţa mea! Adevarul e ca viata devine mult mai usora dupa ce inveti sa accepti acele scuze pe care nu le-ai primit niciodată! Aproximativ pe vremea asta, acum un an, eram doar unul dintre acei pierduti. Pierdut printre niste aşternuturi singur, unul dintre aia care încerca sa inteleaga cum de au putut sa piardă cel mai de pret lucru din viata lor: ceea ce au iubit! De fapt, viata asta e tare ciudata! Nu are algoritmi de calcul, nu are tipare identice pentru vieti separate si nu are nici macar momente aleatorii ce se intampla dintr-un motiv anume. Ea are doar momente pe care tu decizi daca le traiesti sau nu. Are doar decizii pe care tu trebuie sa le iei fie ca vrei sau nu. Pierdut intr-o lume a „noastra” in care mai eram doar eu, pierdut intr-o frumusete a unor ochi ce m-au bântuit mult timp după, am realizat cine sunt, ce vreau, ce pot si ce o sa fac. Indiferent de cat de mic o sa ma simt sau cat de singur. La final de zi conteaza acel om cu care vrei sa impartasesti lucrurile bune din viata ta, acel om care isi face timp pentru tine, care te cauta neîncetat si care te face sa râzi atunci cand nu mai ai putere sa zambesti macar! Si vorbele unei femei care m-a iubit suna cam asa: „Mai străin decât omul pe care l-ai iubit, nu-ţi va fi nimeni, niciodată…!”.

Standard

6 gânduri despre „Puternic e acel care stie sa ierte

  1. „Iubești pe cineva pentru totdeauna indiferent de ceea ce face”- (te-am citat aproximativ) … nu sunt de acord cu sintagma. Iubirea e un efort comun. Nu o dai necondiționat o dată pentru totdeauna. Dacă cel/cea căreia îi este destinată nu o apreciază, până la urmă moare. O menții în fiecare zi, e ca și cum ai uda o floare, ori ai întreține un foc. Nu o cumperi și e a ta și nu se mai uzează indiferent de ce-i faci.
    Sigur că în momentul în care iubești cu adevărat, când treci etapa de îndrăgosteală, care poate fi un foc de paie, și iubești cu adevărat, ți-e drag omul cu defecte cu tot, la pachet.Sunt detalii insignifiante unde lucreză etc. etc. El/ea e universul tău. Te completează, te umple. Și ți-e de ajuns.

      • Îmi pare rău, dar nu cred. E foarte frumos, foarte romantic cum spui, dar iubirea se naște crește și, dacă nu e întreținută moare. Am văzut oameni care s-au iubit tare, urându-se cu pasiune, ori și mai rău, căzuți într-o indiferență totală. La modul ideal, ca imaginație da, e totul roz. Dar realitatea arată că lucrurile nu stau chiar așa. 🙂

  2. july zice:

    Puternic e cel care stie sa pastreze acea iubire neconditionata, pentru ca da, are dreptate SWEET & SALTY, daca nu hranesti spiritul acelei iubiri, ramane doar o amintire frumoasa.

  3. Nicolaie zice:

    Nu sunt de acord dragilor….nici cu July si nici cu Sweet & Salty …nu au cunoscut inca iubirea….voi vorbiti despre dragoste…Dan are dreptate….atunci cand ai ajuns sa atingi starea de iubire, nu mai exista altceva….nu creste, nu scade, nu e mai mare sau mai mica, nu mai trebuie alimentata cu nimic pentru ca nu are cum sa moara…este starea suprema….PUNCT….nu poate fi alceva….persoana iubita e in tine….face parte din tine…si nu doar emotional ci si fizic….si nu doar in viata asta….orice stare de iubire ne arata o karma comuna….nu poti sa renunti la o iubire…si stiu asta din proprie experienta pentru ca as fi vrut sa uit sau sa fac cumva sa nu mai existe una din cele doua iubiri pe care le traiesc, pentru ca m-a dezamagit foarte tare….dar nu se poate….dupa ce am suferit cativa ani, ajuns la concluzia ca n-am ce face decat sa-mi traiesc karma si sa fac NUMAI fapte bune fata de cei doi oameni pe care-i iubesc….pentru ca dragilor, doar faptele bune ne vor permite sa avem o karma mai buna in viitor….si oricat ar parea de greu, va doresc la toti sa ajungeti sa atingeti starea de iubire…e obiectivul maxim pe care-l poate avea orice om in viata…e starea suprema!

  4. Irina zice:

    Dragilor, va puneti mult prea multe intrebari, ai mei au petrecut impreuna 63 de ani, apoi au plecat unul dupa altul, iar tot ce am inteles eu este ca important e ca cei doi din poveste sa ajunga a fie camarazi, sa se sprijine si sa se inteleaga si sa se respecte …

Lasă un răspuns

