Uncategorized

lumi paralele

Un bondar are 1.8 cm patrati. Conform legilor aerodinamici el nu poate sa zboare. Dar bondarul nu stie lucru acesta, asa ca zboara linistit. Asa e si in viata. Ce nu sti nu te doboara. Asa e si in dragoste. Sunt lucruri ce te fac sa te opresti si sentimente ce te fac sa zbori la figurat. Sunt oameni ce te fac sa mergi mai departe doar prin simpla lor prezenta si oameni ce te „tin” pe loc atunci cand sunt langa tine. Important e sa intelegi ca pana la urma, tot ce conteaza e sa-ti gasesti calmul in furtuna. Sa te ridici dupa ce ai fost doborat, sa intelegi dupa ce te-ai prabusit si sa inveti ceva dupa ce ai pierdut. Pana la urma, tot ce conteaza la final, raman doar acele cuvinte: tu ma faci fericita! Si al dracului de mult si de tare rasuna in minte aceste cuvinte cand tu nu-ti mai gasesti calmul in furtuna ei! Nu poti controla totul. In general, nu poti controla aproape nimic cand vine vorba de sentimente. Ai vrea, dar nu poti. Din acest motiv unii mor de dorul pasiunii, iar pe altii pasiunea pur si simplu ii face sa straluceasca de la distanta. Din acest motiv unii zambesc pe strada ca niste tampiti, iar altii nu schiteaza nimic. Si dupa ce ai iesit din „scena”, poate intelegi ce rol ai jucat! Dupa ce te-ai pierdut pe tine si ai lasat bucati de suflet in acel pat, poate atunci intelegi de ce ti-a pasat! Poate asta! E doar un alt cuvant ce aduce sperante, dar care ucide vise!

12650949_1014928045210707_5209851493689477661_n

///

– Doamne! Te urasc! Esti incredibil! Stiai lucru asta? Dan? Stiai?

– Ce vrei sa-ti spun? Ca a fost o greseala sa accept sa te revad dupa atata timp? Ca eu nu gresesc? Ca ai venit de la sute de kilometri doar sa stai o noapte cu mine?

– Tu nu erai asa! Tu nu esti omul ala pe care eu l-am cunoscut acum cativa ani! Tu erai bun, erai cald, erai mereu cu zambetul pe buze si stiai sa ma faci sa rad de fiecare data cand vroiam sa plang! Ce dracului ti s-a intamplat? Cine te-a schimbat asa?

– Tu! EA! Ele… viata asta! Nu ai putea sa intelegi chiar daca as vrea sa-ti explic!

– Incearca! Sunt aici! Acum! Sunt aici!

–  Esti pe dracu! Hai sa-ti chem un taxi si sa mergi la hotel! Ti-am rezervat o camera la un hotel din apropiere. Nu vreau sa ramai aici. Nu vreau sa dorm cu tine. Nu vreau sa simt maine mirosul tau pe perna mea, nu vreau sa-mi amintesc maine de atingerea ta, nu vreau nimic de la tine! Intelege lucru asta!

– Nu plec! Nu plec pana nu imi spui adevarul!

– Nu am ce sa-ti spun. Ce adevar? Ce speri sa auzi de la mine dupa atata timp? Ca te mai iubesc? Ca mai vreau ceva de la tine? Ca ma mai gandesc la tine din cand in cand? Ei bine nu! Nu te mai iubesc! Nu te mai vreau! Nu vreau nimic de la tine si nu ma mai gandesc la tine! Au trecut ani buni de cand nu mai fac lucru asta! Viata mea e un dezastru? Da! Dar a ta e un dezastru si mai mare! Acuma ai tot ceea ce ai visat sa ai in viata asta! Ai milioane de euro, o cariera de succes, un copil extraordinar si un sot! Asa cum e el! Dar e acolo! In fiecare zi. In fiecare noapte. Asa ca pleaca! Nu uita cine esti si ce ai facut in viata asta!

– Dan! Nu sunt fericita! Am crezut ca am sa fiu si ca o sa pot sterge totul ce a fost candva intre noi, dar nu pot! Iti mai amintesti acea noapte cand am plecat din clubul ala? Cum il chema? Era undeva prin centrul vechi.

– Zambara!

– Da! Zambara! Cuvintele pe care ti le-ai spus in acea noapte nu am sa le uit niciodata! „Esti toata un praf de stele si te-ai asezat in mainile mele. Esti roua aia de dimineata ce imi explodeaza pe fata! Esti primul meu gand cand ma trezesc si ultimul cand adorm. Vreau sa ma pastrezi toata viata acolo, adanc, in inima ta! Oriunde as fi, orice as face, oriunde as merge pe acest pamant, am sa te port in mine!” si apoi mi-ai pus mana pe piept in partea stanga.  Credeai ca imi acoperi inima. De fapt tu mi-ai atins-o asa cum nimeni de pe acest pamant nu poate sa o mai faca!

– Sunt amintiri frumoase. O sa-ti amintesti mereu de ele. Stiu lucru asta, dar acum tot ce conteaza e ca acasa te asteapta un print. El trebuie sa fie viata ta. El are nevoie de tine mai mult de cat am eu nevoie de oricine pe acest pamant.

– Sunt sigura ca dupa ce o sa-l cunosti ai sa-l iubesti si el la randul lui o sa te iubeasca! Stiu ca o sa fii un tata exemplar! Esti perfectionist. Visator uneori, dar cu o inima mare. Apropo, te-am vazut in vara. La mare. Erai la Loft. Elegant, diplomat, dar aveai cei mai tristi ochi pe care i-am vazut vreodata la tine. Mi-am rugat prietena sa vina la tine si sa vorbeasca cu tine. Ai povestit cu ea cateva minute si ai plecat. Si in zi de azi vorbeste despre tine. Te da drept exemplu.

– Sper ca exemplu pozitiv! Si sper ca nu i-ai spun ceva de mine. In fine! Nu stiu cum am ajuns aici. De ce ti-am raspuns pe whapp si de ce te-am lasat sa speri ca o sa fie bine. De ce te-am primit in aceasta casa…

– E de bine! I-am spus tot despre tine. Si stie tot despre mine. De la ea am numarul tau de telefon. I-am spus despre cat m-ai iubit, despre noi, despre imperiul tau de vise, despre blonda ai care te-a facut sa suferi. Ea a fost aia care te-a schimbat, nu-i asa?

– Habar nu ai ce vorbesti! Ce vrei de fapt?

– Vreau sa ma lasi sa dorm aici! In bratele tale! In noaptea asta! Atat! Maine plec! Promit!

– Vrei sa castigi? Bine! Te las sa castigi cu o conditie! Conditia e sa recunosti un lucru. A… si povestea asta o sa ajunga pe blog.

– Stiu! Si nu-mi pasa! De tine imi pasa! Si recunosc orice! Imi pasa de ce simti si cum te simti. Si da, o sa vad ce ai scris dupa ce plec si am sa stiu atunci cat de mult iti pasa sau nu.

///

Rareori intalnesti ca o femeie sa-ti vorbeasca sincer despre cat a suferit pentru o dragoste. Pentru ca o femeie sufera din dragoste cam la fel de mult cat sufera din ranile alea de la picior provocate de un pantof. Sufera cateva zile si apoi e cu alt barbat. Chiar daca zice ca l-a uitat, ca e un capitol inchis, nu e chiar asa. Mereu raman cicatrici si mereu isi aduce aminte ce a facut-o cu adevarat fericita. Insa cand vine vorba de un barbat, lucrurile stau cam asa. Cand vorbeste, cand isi plange suferinta, femeia aia chiar a insemnat ceva pentru acel barbat.  Si da! Barbatii plang rar. Mai ales in fata femeilor. O femeie se smiorcaie rapid, se deschide in fata unui strain, se lasa prada unor emotii greu de imaginat, dar are o mare calitate. Poate sa iubeasca orice jigodie de barbat. Lucrurile nu stau asa si in lumea barbatilor. Traim in lumi paralele. Asta e o certitudine. Poti sa ma injuri, poti sa ma faci porc, idiot, misogin, insa nu poti sa-mi spui ca nu am dreptate! Si ne intoarcem mereu la omul ala care ne-a facut sa ne simtim noi, mai ales atunci cand radeam cu „gura pana la urechi”!

Standard

4 gânduri despre „lumi paralele

  1. Nicolaie zice:

    👏👏👏💯….bravo omule…iti mai dau un „like”…😀😋
    Te si felicit pentru ca ai reusit s-o uiti…eu nu pot…chiar si dupa 8 ani inca ma bantuie zilnic….imi distorsioneaza fericirea….o iubesc…n-am ce sa fac… face parte din mine…n-am cum s-o scot din mine in viata asta….m-am obisnuit cu asta…sper totusi sa nu mai revina in viata mea…mi-e o frica teribila chiar si sa ma gandesc la asta….nu cred ca i-as rezista chiar daca am o viata si o familie perfecta cu o alta femeie pe care o iubesc total…
    Din acest motiv sunt fericit pentru tine…sper sa fii si tu…🙏

  2. Nicolaie zice:

    Sigur…ai dreptate….doar ca aceasta constientizare se face doar la nivelul mentalului….iar la nivel emotional….😋…cand e vorba de iubire, inima n-are nici o ratiune…

  3. Daniela Duta zice:

    Exceptional de frumos … si de bine …. si de adevarat … grait ! Sunt extrem de bucuroasa ca v-am gasit blogul ! Cuvintele dumneavoastra au completat „cugetarile”, simtirile si ratiunea mea ! Multumesc !

Lasă un răspuns

