Uncategorized

TU!

Ceea ce trebuie să fie, ceea ce trebuie să se întâmple, mereu găsește o cale! E un lucru pe care l-am învățat în ani de zile. L-am învățat ca pe cea mai bună lecție primită de la viață. Și am mai învățat că în viața asta, pe nimeni nu am întâlnit întâmplător. E adevărat că, în decursul multor ani, am întâlnit o mulțime de oameni temporari. Sunt acei oameni ce vin și pleacă. Unii stau câteva ore lângă tine, iar alții o lună. Unii se chinuie să își găsească liniștea, pe când alții încearcă din răsputeri să-ți strice ție liniștea. Că pot? Ține doar de tine. Cert e că dragostea nu alege. Ea nu se supune liberului arbitru. Pur și simplu ți se întâmplă.

Am întâlnit oameni ce au fugit de dragoste ca dracu’ de tămâie. Dragostea e sublimă? DA! Dar să nu uiți cine ești! Să nu te mai lași purtat în povești cum încearcă regizorii ăia americani să ne spună prin diferite seriale, că viața bate filmul. Uită de măști, uită tot ce ai învățat pînă în acel moment, uită toate experienșele negative de până atunci și trăiește momentul! Că dacă nu ai să o faci, atunci nici să nu ai pretenția să își trăiești viața precum în acele filme!

Gândul zilei sună așa: Ia-ți timp pentru tine! Ia-ți timp să povestești cu tine. Lasă lumea în spate și mergi acolo unde inima vrea să te ducă. Lasă visele să devină realitate și realitatea să bată orice rând scris într-o carte. Crește TU și am să cresc și eu. Crede TU, pentru că eu deja cred.

PS: Cu toții avem cicatrici de care încercă să uităm. Ce faci azi e răspunsul pentru mâine!

Standard

2 gânduri despre „TU!

  1. Karina zice:

    Pentru prima data in viata mea am intalnit un barbat extraordinar si ca orice femeie suferinda am vazut un mare mare pansament pe doua picioare, dar dupa ce l-am cunoscut mai bine am stiut ca am nevoie de timpul meu, ceea ce am si facut, m-am izolat cat de cat de prieteni si in fiecare zi fac ordine in biblioteca din capul meu. Intr-o zi poate reusesc sa asez doar o carte in alte zile aranjez un raft intreg, dar am si zile cand dau cu cartile pe unde apuc. Si da ai dreptate deceptia in dragoste doare al naibii de tare, cateodata ai impresia ca durere mai mare nu exista, dar e ceva vindecabil. Eu ma consider norocoasa am iubit si am fost iubita, acum nu mai sunt sau cine stie, ideea e ca nu trebuie sa plangem ca i-am pierdut din contra sa fim recunoscatori ca ne-au iubit atata cat au putut. Viata e plina de incercari mult mai grele decat o despartire, dar este adevarat trebuie sa treci prin ele ca sa inveti sa vezi jumatatea plina a paharului, nu auzi daca cineva ti le spune si iti explica, omul trebuie sa pice si sa ramana cu cicarice altfel nu intelege.
    Te rog continua sa scrii, si nu te limita doar la iubire impartaseste-ne mai mult sunt sigura ca ai mai multe lucruri sa ne inveti. 🙂

Lasă un răspuns

